© SoloSpirit
Powered by LOFTER

Color Blind - Matt B

《Color Blind》插播一首最近在听得 Matt B的《色盲》——“black and white”——

歌词:

Listen

请听我说

If we can do it all over again

如果我们能将一切都重新来过

I'll paint a better picture for a space

我会争取描绘一幅更加美好的画面

And eh...

嗯……

And girl I thought I'll never see the day

亲爱的女孩 我知道那一天不会到来

that my entire world fade into gray

我的整个世界都将变得灰暗

say U didn't mean to

请说 你并不想这样

girl let me remained U

亲爱的女孩 请让我把你留在我身边

when i found let u run to out of the guy

当我发现 你已去到他的怀抱

i've been color blind to

我一直都是一个色盲

yellow purple pink blue

看不到黄、紫、粉、蓝

gotta check my cloths to see if u are still lie

让我检查下我的衣服 看看你是否还在说谎

cause all i can see is

因为我看到的全是

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

everything feels the same

全都是同一种颜色

but i can't stop to paint

但我还是继续描绘

is that clearlest

那是否是最清楚明了

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

girl my world is turn into gray

亲爱的女孩 我的世界已经开始变灰

And u pushin it away

但你却把它推开

and i'm sorry don't face me

很抱歉我没有面对你

cause i'm not gonna look back anymore

因为我已经无法再回头看

the choices u right here

你此时的决定

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

the reality is slowly thinking in

现实正慢慢让我觉得

i am a victim man recepation with paint

我是画作里一个受害者

struggling to make sences what we've know

挣扎着去弄明白我们知道的

cuase i'm can't carry on

因为我已经承受不了

what the hell is how that mean

地狱竟是如此险恶

tell me what i did to

告诉我都做了什么

deserve all the paint u cause me when i foud out u don't love me anymore

应得你这样对我 当我发现你已经不再爱我后

i've been color blind to

我一直都是一个色盲

yellow purple pink blue

看不到黄、紫、粉、蓝

how can i survive baby i'm not even sure

宝贝 我要怎么才能生存 我自己都不很确定

cause all i can see is

因为我看到的全是

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

everything feels the same

全都是同一种颜色

but i can't stop to paint

但我还是继续描绘

is that clearlest

那是否是最清楚明了

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

girl my world turn into gray

亲爱的女孩 我的世界已经开始变灰

And i pushin it away

但我把它推开

and i'm sorry don't face me

很抱歉我没有面对你

cause i'm not look back anymore

因为我已经无法再回头看

the choices u right here

你此时的决定

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

 

 

cause all i can see is

因为我看到的全是

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

everything feels the same

全都是同一种颜色

but i can't stop to paint

但我还是继续描绘

is that clearlest

那是否是最清楚明了

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

girl my world turn into gray

亲爱的女孩 我的世界已经开始变灰

And i pushin it away

但我把它推开

and i sorry don't face me

很抱歉我没有面对你

cause i'm not look back anymore

因为我已经无法再回头看

the choices u right here

你此时的决定

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色

oh...yeah.......

哦 耶……

black & white

全是黑白色

black & white

全是黑白色



评论
热度 ( 9 )
TOP